mali sneak peek… počele prijave za 4. međunarodni F.A.F. – festival kreativnosti i D.I.Y. kulture!!! PRIJAVI SE I TI! :)

This slideshow requires JavaScript.

Oglasi

One thought on “mali sneak peek… počele prijave za 4. međunarodni F.A.F. – festival kreativnosti i D.I.Y. kulture!!! PRIJAVI SE I TI! :)

  1. pozdrav!evo prijavila bih se i ovim putem za sudjelovanje na ovogodisnjem handmade sajmu,ja sam zavrsila ttf i sivam raznu sarenu robicu,assessoire,i slikam….i rado bih voljela izloziti svoje stvarcice na sajmu a ponesto ako se uspije i prodati:),imam vas za prijatelje na faceu,na mail sam pisala vec i poslala neke radove,nadam se da je stiglo!pliz mi javite mogu li se prikljuciti fistt udruzi i sudjelovati na sajmu u 12 mjesecu i naravno zanimaju me sve detaljne info oko eventa!ljepi pozdrav !Iva ,kontakt 0915741654

Komentiraj

