Za sudionike božićnog hand made sajma na 9.F.A.F.u

tool pen

Dragi izlagači,

Veselimo se našem skorom druženju u zagrebačkom SC-u, te vas ljubazno molimo da uzmete u obzir slijedeće činjenice i uvjete sudjelovanja i da ih pažljivo pročitate kako bi razriješili (ili izbjegli :)) sve eventualne nejasnoće vezane uz izlaganje vaših rukotvorina na 9.F.A.F.u.

1. Svi izlagači kojima je potvrđeno sudjelovanje i koji su odabrali jedan od 3 ponuđena modela i izvršili uplatu, te nam na mail dostavili potvrdu o uplati (fotka ili sken uplatnice i sl.), svoje radove mogu izložiti 16.-19.12.2015. (srijeda, četvrtak, petak, subota) u predvorju Studentskog centra (prizemlje – centralni veliki atrij SC-a) i u predvorju Kina SC  (prizemlje). Oni koji još nisu uplatili, kotizaciju mogu podmiriti i po dolasku na sajam pri registraciji (primili smo desetak takvih upita, pa ovom prilikom odgovaramo svima, a nudimo i tu opciju onima kojima više odgovara).

Ako se želite “upariti”sa nekim koga već poznajete i/ili odabrati odgovarajuće mjesto na sajmu,  pokušajte doći ranije – od 11h prostor će biti otvoren za izlagače, a od 12 za posjetitelje. Trajanje sajma je od 12-20h sve dane izuzev petka kad završava do 19h zbog projekcije u Kinu SC. Ukoliko želite ostati nešto duže na svom izložbenom mjestu, to možete do max.21h, kada bi svi eksponati trebali biti pospremljeni za preko noći. Molimo Vas da ne pokušavate uloviti “dobru poziciju” dolaskom u cik zore ili čak i u 10, jer do 10.30 neće biti moguće ući u prostor održavanja sajma.

2. Dvorana nije profesionalno opremljena za izlaganje, i zato od Vas očekujemo da osmislite neinvazivne načine izlaganja umjetnina i ponesete opremu za taj pothvat.

( stalci, police, letvice, štafelaji, štenderi, vješalice, konopčići, škare, ljepljive trake, kukice, flaks, dodatna rasvijeta, produžni kabel……i sve ostalo što zamislite, a da ne oštećuje sam prostor).

3. Oprema za izlaganje za modele a i b biti će osigurana izlagačima onako kako je navedeno u samom pozivu, dok izlagači koji su izabrali model c) izlagačko mjesto – vlastiti stol  – trebaju sami osigurati potrebnu opremu i na raspolaganju imaju slobodnu površinu unutar atrija Kina SC i predvorja SC-a  – centralnog prostora u SCu ispred studentske menze. U te dvije dvorane biti će raspoređeni stolovi i dostupna izlagačka mjesta, a na vama je da dođete na vrijeme i zauzmete adekvatno mjesto.

Također, izlagačima koji su se odlučili za c model preporučujemo da u SC na prvi dan sajma, dakle 18.12., dođu nešto ranije (od 10.30 nadalje), kako bi na vrijeme pripremili svoj izložbeno prodajni prostor i zauzeli odgovarajuće mjesto. Pri tome će Vam naši suradnici rado pomoći, te vas molimo da se po dolasku javite na naš info.,  kako bi se koordinirali oko postavljanja vašeg štandića.

Također molimo i sve ostale da nam se po dolasku prvo jave na “INFO” i da se pri postavljanju svog izložbenog mjesta koordiniraju sa organizatorima, te vas ljubazno molimo da uzmete u obzir da se ne “širite” više nego li vam je potrebno za svoje izlagačko mjesto, kako bi svi sudionici imali dovoljno mjesta za postavljanje svojih izložaka.

Izlagači koji su izabrali  a i b modele također sami biraju stol/polovicu stola na kojoj će izlagati, a ako vam je bitno da imate utičnicu u blizini (dakle ako nosite vlastitu dodatnu rasvijetu), molimo vas da si ponesete produžni kabel. Neke od utičnica u prostoru rade, neke ne, ali uz dovoljno produžnih kabela i međusobne solidarnosti sigurno neće nedostajati svijetla.. ;))

Prethodni pokušaji da unaprijed predbilježimo i predodredimo izlagačka mjesta za svakog pojedinog izlagača nisu se pokazali uspješnima, jer bi neki pojedinci bez problema dok bi se mi bavili upitima i koordinacijom ostalih izlagača, jednostavno poskidali natpise sa stolova i razmjestili se sukladno svojim planovima i preferencijama. Zato vas molimo za toleranciju i kolegijalnost u odnosu sa ostalim izlagačima, te da dođete na vrijeme (nipošto ranije od 10:30, jer ćemo vas u protivnom zamoliti da pričekate ispred), a vjerujemo kako ćemo se uz bazičnu dozu dobrog bontona i susretljivosti svi uspjeti dogovoriti na opće zadovoljstvo svih sudionika oko svih potrebnih detalja. Kao i svake godine, stojimo vam na raspolaganju i potruditi ćemo se svima maksimalno izaći ususret, ali i vas molimo za razumijevanje i suradnju.

4. Preporučljivo je u sklopu svog “štanda” istaknuti logotip, ime ili kontakt autora radova. Autori  bi trebali  uz radove imati kontakt-natpis po kojem bi ih potencijalni kupac onda mogao zapamtiti i kontaktirati tokom ili nakon sajma, jer osim direktne prodaje, sajmovi prvenstveno predstavljaju mjesto susreta ponude i potražnje, priliku za sklapanje novih poslova u budućnosti, mjesto na kojem se prezentira dosadašnji rad i otvaraju vrata za, nadamo se , plodonosne suradnje i angažmane u budućnosti.

Preporučamo Vam da izradite posjetnice ili reklamne letke za svoje umjetnine/rukotvorine radi bolje prezentacije i šireg utjecaja na publiku.

5. Svaki izlagač prodaju vrši na vlastitu odgovornost, i na vama je da se organizirate po tom pitanju, ovisno o tome imate li zadrugu, obrt, kućnu radinost, član ste neke udruge, ili pak samo čvrsto zažmirite pri pomisli na takve scenarije.

Dakle, kao organizatori mi vas ne obvezujemo da imate fiskalne blagajne i/ili izdajete račune, no to ni nije na nama. Za to služe gospoda poreznici i inspektori, a njihovo ime se nerado spominje i primili smo puno poziva i mailova sa istom problematikom – kreativac sam hobist, ovim se bavim u slobodno vrijeme, ne znam što da radim vezano uz račune  🙂
Ukoliko imate mogućnosti svakako vam sugeriramo da svoje “poslovanje” prilagodite postojećim zakonima. Vrlo je zgodno imati blok za račune pri ruci u slučaju ikakvih inspekcija. Dosad nismo imali nikakvih iskustava sa njihovim posjetima i nadamo se da će tako i ostati, no većina izlagača nosi paragon blok za slučaj da eventualno bude potreban. Ukoliko strahujete od inspekcije, molimo vas da se informirate o mogućnostima. Mi kao udruga nismo u sustavu PDV-a, ne bavimo se izdavanjem računa u ime članova i koliko god bismo vam rado izašli ususret i po tom pitanju, to je ipak vaša odgovornost. Ono što smo radili proteklih godina za izlagače koji nemaju riješen taj “aspekt poslovanja”, s obzirom da se većinom radi o hobistima, među kojima dio izlaže i po prvi put, jest da smo im pečatirali par stranica u paragon bloku.
Vjerujemo kako nikome nije problem kupiti običan paragon blok u nekoj od knjizara ili u narodnim novinama, pa ga na sajmu imati uz sebe…
Ukoliko imate provjerene info.o ovoj problematici, molimo vas da podijelite te info. sa nama  (fistt.hr@gmail.com) ili komentirate ispod ove objave na našem webu, jer sve informacije po tom pitanju na koje smo dosad nailazili, bile su prilično kontradikorne, dvosmislene ili pak neodređene. Zahvaljujemo!

–          VAŽNO!

Svi koji dolaze autom mogu,  zaključno sa 12.12. poslati broj registracije, i biti će dodani popisu na porti. Zbog održavanja više manifestacija u sklopu SCa i upravne politike te institucije, dozvola za ulazak u dvorište vrijedi isključivo za dopremanje materijala, a ne i za parkiranje unutar SC-a.

Organizator nije dužan osigurati izlagačima parkirno mjesto, a one koji dolaze osobnim automobilom i nisu iz Zagreba, posebno molimo da uzmu u obzir činjenicu da se radi o prvoj parkirnoj zoni.Preporučamo parkiranje izvan zone naplate i dolazak tramvajem nakon što dopremite stvari potrebne tokom održavanja sajma.

I ove je godine osiguran prostor za spremanje materijala i izložaka tokom noći za sve one koje ih ne mogu ili ne žele nositi sa sobom.

Svakako ćemo se potruditi osigurati  i neke zalogajčiće i osvježenje za sudionike i posjetitelje po simboličnim cijenama,

a ukoliko želite doprinijeti očuvanju prirode, pozivamo vas da i ove godine ponesete svoju šalicu – iz nje je kava koju ćemo vam skuhati sigurno najfinija, a ujedno pomažemo i tome da plastična masa ne preplavi još više našu planeticu!

Do skorog viđenja, lijepo Vas pozdravljamo i zahvaljujemo na pažnji!

Udruga FISTT

p.s. ukoliko već niste, ne zaboravite poslati:

– REGISTRACIJSKU OZNAKU AUTOMOBILA

– IME POD KOJIM IZLAŽETE NA SAJMU I LINK NA SVOJE WEB GALERIJE I/ILI FB STRANICU

Oglasi

3 thoughts on “Za sudionike božićnog hand made sajma na 9.F.A.F.u

  1. Dragi hand made-ovci,

    kao što vidite, nemam svoj sajt…ali na mom nedavno izrađenom blogu možete vidjeti moje rukotvorine…nakit koji radim i koji bi htjela predstaviti drugim kretivcima i ostalimm zainteresiranima.
    Nadam se da nije kasno da se prijavim kao izlagač 😦

    Lijep pozdrav, Ivana

  2. Ove godine sajam i čitav program FISTT ART FESTa održava se u sklopu SC-ovog “Velesajma kulture”.

    S obzirom da je ove godine i u ostalim prostorima program (što je super, pogotovo za sve nas hendmejdere, jer bi moglo biti i prometnije nego dosad), naši kolege iz SC-a javili su nam jučer kako nisu sigurni koliko će nam stolova (onih bijelih na nogarima), ali i bilo kojih drugih moći osigurati. Naravno, dati će sve što budu u prilici dati, ali su nas zamolili da ako možemo, svi skupa probamo pribaviti nešto stolova…

    Cijelu situaciju s brojem stolova ćemo znati cca 10-7 dana prije festivala, kada nam se jave sa točnim info. Ako se par dana prije ispostavi da smo kratki za koji stol, stolove ćemo rentati, zato ako netko ima neki kontakt ili vezu gdje se adekvatni stolovi mogu povoljno iznajmiti, molimo da se javi u inbox 🙂

    Hvala! 🙂

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s